Cara Membuat Rajah Huruf Alif dan Manfaatnya Bagi Kehidupan

Huruf Alif ialah permulaan Isim "Allah Al-'Azhim "
  1. Jika ditulis huruf Alif disertai nama Khodamnya dan bacaannya, lalu membawanya ketempat yang ada "harta " terpendam misalnya di dalam gua, pasti akan terbuka pintunya dan tidak akan tutup .
  2. Jika huruf Alif ditulis sebanyak 111 x disertai bacaannya, ditulis di batu , diletakkan ditempat harta kita dan katakan "Wahai khodam huruf ini, peliharalah harta ini ", insyaalloh harta kita tidak akan hilang atau dirampok.
  3. Ambil kulit atau perut kibas, ditulis huruf Alif disertai nama khodamnya dan letakkan didalam rumah atau bangunan, pasti roboh
  4. Untuk pengasihan, menulis nama orang dirinya, dan nama yang dikehendaki dalam huruf Arab, secara terputus putus , contohnya AHMAD, ( Alif,Ha ,Mim, Dal ) dalam wafaq ruangan empat , dan tulis nama khodam huruf Alif di setiap penjuru wafaq itu, dan tulis huruf Alif di setiap sisi wafaq itu 30x, disisi yang terakhir ditulis sebanyak 31x, jumlah semuanya 121 x, ditulis pada hari Ahad ,dan bawalah kemana -mana, maka dia akan dikasihi.
  5. Untuk menghilangkan diri daripada pandangan orang, sapukan kulit burung hantu dengan kemenyan (.. ..dan. ... ), kemudian tulis huruf Alif , nama khodamnya, do' a nya dan bacaannya , dan letakkan di atas kepala, nescaya tiada siapa pun akan nampak.
  6. Untuk Kekebalan, jika di pisahkan huruf Alif ( jadi , Alif ,Lam , Fa') didalam
    wafaq seperti ini
    Fa' Lam Alif
    Lam Alif Fa '
    Alif Fa' Lam
    pada saat al - Syams di bintang Al- Marikh disekeping kertas dan ditulis menggunakan dakwat warna merah dan wafaq itu dibawa, dan barang siapa pun yang membawa wafaq itu akan kebal .
  7. Untuk mendapatkan khodam huruf ini memerlukan khalwah selama 28 hari di tempat yang sunyi ,sepi, bersih pakaian Baca do'a dan bacaan nya setiap usai solat Fardhu sebanyak 111 x, Apabila sampai masanya ( hari ke 28), bercahaya tempat khalwah diantara langit dan bumi , muncul lah khodam Huruf Alif berdiri diantara langit dan bumi, dan mintalah kepadanya segala hajat.
Wong Gunong Pendaki doyan ngopi :)
TERIMA KASIH KUNJUNGANNYA

Semoga atikel berjudul Cara Membuat Rajah Huruf Alif dan Manfaatnya Bagi Kehidupan ini bermanfaat. Jika ingin mengambil sebagian atau keseluruhan isi artikel, silahkan menyertakan dofollow link ke >>
Buka Komentar

0 response to "Cara Membuat Rajah Huruf Alif dan Manfaatnya Bagi Kehidupan"

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel